marți, 3 septembrie 2013

The Flower has the Power...don't you think so?

Well...mie imi plac florile...dar nu cele in ghiveci...Nu dati cu pietre - dar chiar nu pot sa le tin in viata :) Toate mor...eventually. O fi un semn rau? O fi greu sa traiesti langa mine...zic.
Mama spune ca florile rezista bine la oamenii cu suflet bun...oare asta inseamna ca eu nu am suflet bun? Nu cred!!!! doar ca nu am grija de ele...asa ca prefer sa am flori in vaza, care sa imi tina perfect o saptamana...decat flori in ghiveci...care au nevoie de atentia mea constanta.

Si destul cu trancaneala...si hai sa va arat niste ghivecele ptr flori/aranjamente florale. 



Mentionez ca unul dintre ele este suport ptr bomboanele fetitei mele, iar celalalt a fost daruit impreuna cu un aranjament floral marca Haus der Blumen




Sa aveti o zi minunata! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu